Elektronické spropitné – změna výpočtu výdělku
Vážení flotiloví kurýři,
BOLT FOOD od 03.10.2022 spouští v zákaznické aplikaci BOLT FOOD novou funkci, kdy budou zákazníci schopni udělit partnerským kurýrům SPROPITNÉ přímo v aplikaci.
Spropitné bude kurýrům standardně vyúčtováno na konci pracovního týdne (v noci z neděle na pondělí) a následně vyplaceno dle podmínek uvedených v profilu řidiče (kurýra).
Věříme, že spropitné bude pro partnerské kurýry motivující a pomůže jim maximalizovat jejich výdělky.
Změna výpočtu výdělku
Současně se zavedením této funkce (od 03.10.2022) se naše flotila rozhodla, že kurýři z naší flotily NEBUDOU z ELEKTRONICKÉHO SPROPITNÉHO odvádět provizi – tzn. že kurýrům bude elektronické spropitné vyplaceno v plné výši.
Zároveň platí, že se elektronické spropitné nebude započítávat do výdělku ve flotilových akcích pro získání slevy na snížení flotilových odvodů – tzn. že pro získání slevy na snížení flotilových odvodů se i nadále bude započítávat pouze hrubý výdělek kurýra.
Kde můžete nalézt informace o spropitném?
Partnerští kurýři uvidí informaci o tom, kolik dosud obdrželi spropitného přímo v aplikaci BOLT COURIER v sekci “Aktivita”.
Aby nedošlo k ovlivnění kvality doručení, nebude tato hodnota zobrazována v reálném čase, ale se zpožděním 32 hodin.
V případě jakýchkoliv komplikací nebo dotazů nás neváhejte kontaktovat naší podporu na emailové adrese info@fooddeliverypartners.cz.