Refundace za zpožděný výdej objednávky
Pokud má restaurace nebo jiná prodejna problém s dodržením stanoveného termínu na výdej objednávky (časomíra ve Vaší aplikaci ukazuje zápornou hodnotu) a vy čekáte na výdej objednávky 15 minut přes stanovený limit, tak pošlete screenshot obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLT FOOD nebo k nám na flotilový e-mail a následně bude na Váš účet připsáno 25 Kč (za každých 15 minut čekání – tj. čekáte 30 minut – dostanete 2x 25 Kč refundaci) za každé takové pochybení při zpožděném výdeji objednávky.
Podmínky pro vyplacení refundace:
- Kurýr nesmí zapomenout při příjezdu k restauraci avizovat v aplikaci svůj příjezd – podpora BOLTu zohledňuje zpoždění výdeje objednávky až po avizování příjezdu kurýra.
- Zaslání screenshotu obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLTU nebo k nám na flotilový e-mail (refundaci poté s podporou BOLTu řešíme my.
- Refundace se vyplácí na konci týdne formou navýšení zůstatku na Vašem účtu.
E-mailová adresa podpory BOLTu je cz-food@bolt.eu