Jak mám vrátit termobox
Otázka: Už nechci rozvážet objednávky na platformě BOLT FOOD. Jak mám vrátit termobox, aby mi byla vyplacena vratná záloha?
Odpověď: Kurýr může vrátit termobox, který byl vydaný do 31.03.2024 včetně. Termoboxy vydané po 01.04.2024 včetně se kupují do osobního vlastnictví kurýra a nelze je vrátit.
Od 01.04.2024 přešel BOLT FOOD na nový systém distribuce (prodej) termoboxů. Zrušena jsou všechna výdejní místa v rámci ČR.
Od 01.04.2024 musí všichni kurýři vrátit termobox na vlastní náklady (osobně nebo formou balíku) na adresu Bolt Services CZ s.r.o., 3. patro, Pernerova 697/35, Karlín, 186 00 Praha 8.
Následující výplatní termín, po vrácení termoboxu, Vám bude automaticky vyplacena vratná záloha za termobox dle podmínek uvedených v profilu řidiče (kurýra). Pokud kurýr zároveň s vrácením termoboxu žádá o zrušení profilu řidiče (kurýra), tak v den vyplacení vratné zálohy bude automaticky ukončena spolupráce se společností BOLT FOOD i s naší flotilou.