Jak mohu vyměnit termobox
Otázka: Mám poškozený termobox. Jak ho mohu vyměnit?
Odpověď: Termoboxy od 01.04.2024 nelze vyměnit. Termoboxy vydané do 31.03.2024 včetně lze zaslat zpět na BOLT FOOD, který kurýrovy vyplatí vratnou zálohu za termobox ve výši 1.000 Kč. Poté je potřeba na našem flotilové e-shopu zakoupit termobox nový. Termoboxy vydané po 01.04.2024 včetně vyměnit nelze, protože jsou majetkem kurýra.
Od 01.04.2024 přešel BOLT FOOD na nový systém distribuce (prodej) termoboxů. Zrušena jsou všechna výdejní místa v rámci ČR.
Od 01.04.2024 musí všichni kurýři vrátit termobox na vlastní náklady (osobně nebo formou balíku) na adresu Bolt Services CZ s.r.o., 3. patro, Pernerova 697/35, Karlín, 186 00 Praha 8.
Pro osobní návštěvu je potřeba rezervace termínu na tomto odkazu: https://services.bookio.com/bolt/widget.
Následující výplatní termín, po vrácení termoboxu, Vám bude automaticky vyplacena vratná záloha za termobox dle podmínek uvedených v profilu řidiče (kurýra). Pokud kurýr zároveň s vrácením termoboxu žádá o zrušení profilu řidiče (kurýra), tak v den vyplacení vratné zálohy bude automaticky ukončena spolupráce se společností BOLT FOOD i s naší flotilou.